Trend services

Outperform

by future proofing your brand

Onze trend (positionering) services

Niet iedere trend is even fundamenteel en heeft hoge impact op ieder merk. Brand Happening heeft daarom een Trendimpact-scan ontwikkeld waarmee beter kan worden vastgesteld waar de grootste kansen en bedreigingen liggen voor een specifiek merk. Vervolgens is het belangrijk doorvertalingen en implicaties daarvan te verkennen die passen bij het merk. Dat kan met een Positioneringsworkshop waarmee ook meer zicht ontstaat op hoe eenvoudig of meer ingrijpend het voor een merk is om in te spelen op een fundamentele trend. Uiteindelijk vormt dat de basis voor een definitieve en de meest doelmatige keuze.​

Voor wie meer wil weten over een bepaalde trend bieden wij ook een Trendpresentatie aan. De lengte, vorm en inhoud komen tot stand in overleg.​

Trendimpact-scan​

De Trendimpact-scan werkt toe naar een selectie van fundamentele trends die merk specifiek zijn en hoge impact hebben​.

Positioneringsworkshop

De Positioneringsworkshop verkent hoe op de meest doelmatige manier ingespeeld kan worden op een fundamentele trend met hoge impact.

Trendpresentatie

De Trendpresentatie zoomt in op een aantal trends en verkent hoe een merk hier slim op kan inspelen.

Benieuwd hoe onze trendinzichten jouw merkĀ kunnen versterken en toekomstbestendig maken?

Voor een dubbele espresso komen we je graag meer vertellen over de mogelijkheden van eenĀ trendscan, interactieve trend-, of (her)positionering workshop.

De megatrends van dit moment
Megatrend

Genderkwesties

Megatrend

Techno-Escapisme

Megatrend

Fake news

Megatrend

Gen N=1 en de Zilversurfer

Polarisatie en populisme
Megatrend

Polarisatie en populisme

Megatrend

De preteconomie

Megatrend

Afnemend oriƫntatievermogen

Megatrend

Acceleratie

Megatrend

Ontmannelijking

Megatrend

Beeldcultuur

Megatrend

Narcisme

Donutmerken
Megatrend

Donutmerken

Megatrend

De metrosexueel

Monobestuur
Megatrend

Monobestuur

Megatrend

Radicaal kapitalisme

Benieuwd hoe onze trendinzichten jouw merkĀ kunnen versterken en toekomstbestendig maken?

Voor een dubbele espresso komen we je graag meer vertellen over de mogelijkheden van eenĀ trendscan, interactieve trend-, of (her)positionering workshop.