Diensten

Merkuitdagingen?

Wij helpen u graag bij het oplossen van (een van) uw onderstaande merkvragen.

Merkcreatie
Iconics

Met welke flexibele set van sensorische ingrediënten zorgen we ervoor dat ons merk opvalt, snel herkend wordt en we tegelijkertijd ook nog de gewenste betekenissen ‘uitzenden’ in alle media?

Klantreis

Hoe ziet de klantreis er voor, tijdens en na de aankoop uit? Wat verwachten, doen en voelen de stakeholders en wat zijn daarbij de 'brand proof points' die er echt toe doen? Hoe vertalen we dat naar een praktisch groeiplan met memorabele klantbelevingen?

Kaders

Hoe zorgen we per betekenisgever voor houvast bij een zo consistent mogelijke vertaling van de merk(identiteit) en laten we tegelijkertijd genoeg ruimte over voor ondernemerschap en creatieve ideeën?

Navigator

Hoe leggen we de merkidentiteit zo vast, dat deze scherp richting geeft, de koers door alle medewerkers begrepen wordt en handvatten geeft voor concrete on-brand vertalingen naar alle betekenisgevers?

Innovatie

Hoe kunnen we de langetermijnmerkrol elke dag echt eenvoudig vertalen naar actuele, verrassende en betekenisvolle ervaringen in onze proposities, organisatie en marketing?

Communication

Met welke creatieve formule kunnen mijn medewerkers op zo'n manier communiceren dat de boodschap tegelijkertijd makkelijk en relevant te vertalen is en het daarnaast ook nog eens zorgt voor eenduidige, effectieve, elkaar versterkende communicatie?

Online

Wat is voor mij een succesvolle online-strategie? Hoe ontwikkel ik digitale platforms en creëer ik regelmatig aansprekende content waarmee ik de dialoog aan kan gaan met mijn doelgroep?

Tracking

Hoe monitoren we het merk zodat we telkens in onze activiteiten effectief kunnen bijsturen voor maximaal merksucces en een zo groot mogelijke return on branding?

Merkstrategie
Assessment

Waar op gebied van strategie, media en organisatie is de brand performance het snelst te verbeteren en groei te realiseren?

Portfolio

 Hoe creëren we een portfolio en architectuur waarmee we de markt volledig afdekken en de merken elkaar minimaal kannibaliseren?

Positionering

Met welke geloofwaardige langetermijnpositie en -rol kunnen we betekenisvol zijn en duurzaam concurrentievoordeel creëren?

Identiteit

Wat is onze identiteit en bijzondere duurzame stip op de horizon waarmee we toegevoegde waarde en voorkeur creëren?