Inspiratie
Literatuur om ideeën op te doen om doelmatiger te branden.
Vers van onze pers
Door ons gepubliceerd
Een nijlpaard onder het taptijt
Dit boek brengt 12 typen veelvoorkomende problemen met merken in kaart, zoals gedateerdheid, holle en emotieloze merken, en brengt in kaart hoe je ze kunt oplossen.
Sneller naar het merkenparadijs
Darwin's evolutietheorie losgelaten op merken. Wat zijn onze basale drijfveren en hoe spelen succesvolle merken daar op in?
The monroe model
Stijl is een van de belangrijkste betekenisgevers van merken. Welke stijlen kan je onderscheiden en hoe zie je die terug in de kunst, cultuur en bij merken?
Het merkkompas
Wetenschappelijk onderzoek naar de rol, criteria en eigenschappen van een doelmatig merkkompas.
Door ons aanbevolen
The science and art of branding
Overzicht van het huidige denken over de ontwikkeling van merkenstrategie. In tegenstelling tot andere boeken benadert het succesvol merkenstrategie vanuit het perspectief van zowel de producent als de consument.
Schizofrene on- & offline marketing
Dit boek helpt online- en offline-marketeers om van elkaar te leren, dezelfde taal te spreken en beter samen te werken om zo gezamenlijk beter te presteren.
Een hazewind op gympen
Een klassieker voor conceptontwikkelaars waarin Goos de ingredienten uiteenzet, maar je ook het totaalplaatje laat zien, van echt pakkende concepten.
Concepting
Al 15 jaar geleden schreef Jan Rijkenberg in zijn eigen woorden 'It all starts with the why'. Hij leverde er wél een implementatievisie bij. Beide oprichters van Brand Happening hebben meer dan 10 jaar met hem gewerkt.