Wie zijn wij

THE ONLY SOURCE
OF KNOWLEGDE

IS EXPERIENCE

Wij zijn Brand Happening. Een merkstrategie-, concept- en reclameplatform bestaande uit een kern van ervaren branders uit het marketingvak met daarom heen een flexibele groep van jonge talenten.

Als brand navigators richten wij ons volledig op het begeleiden van ondernemingen om succesvol de transitie te maken naar de nieuwe (digitale) tijd. We helpen bij het plotten van uw merkkoers en trimmen van uw (on- en offline) marketingactiviteiten. U heeft de service of het product, wij de strategie en creatie. Of het nu voor uw maiden voyage is of het oversteken van de oceaan, Brand Happening ontwikkelt inspirerende en praktisch toepasbare merk-, design-, product- en communicatieformats, waarmee uw crew goed uitgerust is om in deze nieuwe tijd alle zeven zeeën succesvol te kunnen bevaren en blijvend voorkeur te creëren. Bij al uw stakeholders.

Daan Verwiel

Concept Developer

Richard Otto

(soc) Media specialist

Frank Haveman

Brand Strategist

Jeroen Cremer

Brand Director

Paolo Bouman

Copywriter, fotograaf

Martijn Speleers

Digital Marketeer

Bart van der Voort

Social Media

Stefano Oosthof

Brand PR

Bodille Branderhorst

Communicatie & Organisatie

Astrid Berkhout

Web designer

Jop Stevens

Audio visual producer

Dymph Neeteson

LinkedIn Trainer

Tina Castro

Visual Brand Designer

Daphne Westland

Grafisch Designer

Liona Appelman

Urban Nomad

Rob Molenaar

Acquisiteur

Aernout Bouwman

Netwerk builder

Workshop ‘Future proof your brand’ faciliteren

“Differentiate or die”: survival in our era of killer competition, schreef Jack Trout al in 2001. In deze disruptieve tijden…
Lees meer
Workshop ‘Future proof your brand’ faciliteren

Goede Connect Meeting gehad over Omdenken bij Hofmeier

Als ‘merketeer’ ben ik het uiteraard volledig met de omdenkers eens: denk in kansen, niet in problemen.
Lees meer
Goede Connect Meeting gehad over Omdenken bij Hofmeier

Vergeet Amerika, onze digitale toekomst is nu te zien in China

Back from the future. Weer geïnspireerd terug van zes dagen Beijing. Mooi om door de smog heen te zien waar we…
Lees meer
Vergeet Amerika, onze digitale toekomst is nu te zien in China

Do the count-test

To provide direction brands often use a model describing the ‘core brand values’, ‘brand concept’, ‘brand compass’, ‘brand key’, ‘brand…
Lees meer
Do the count-test

Brand literacy

An increasing amount of advertising is being reviewed by technocrats who are brand illiterate. Brand literacy is a skill that…
Lees meer
Brand literacy

The T-shirt Test

A simple equation of a brand is: Brand = Awareness x Meaning.Awareness is not enough to be a strong brand. The…
Lees meer
The T-shirt Test