THE ONLY SOURCE
OF KNOWLEGDE
IS EXPERIENCE
Wij zijn Brand Happening. Een branding platform bestaande uit een kern van ervaren branders uit het marketingvak met daarom heen een flexibele groep van jonge talenten met allerlei nieuwe vaardigheden en inzichten.
Wij zijn in de traditie van Nederland inderdaad een soort zeevarend gilde, een ecosysteem met verstand van branding dat kruisbestuiving zoekt tussen jong en ervaren. Als brand navigators richten wij ons volledig op het begeleiden van ondernemingen om succesvol de transitie te maken naar de nieuwe (digitale) tijd. Het heden is daarbij meer urgent dan ooit en onze visie daarop, vindt u op de pagina diensten. Iedere reis met ons begint met een inspirerend idee, door u of door ons, en we helpen bij het implementeren van uw merkkoers en trimmen van uw (on- en offline) marketingactiviteiten. De ideeën moeten worden geïmplementeerd en wij zijn in alles pragmatisch want ‘vision without action is hallucination’. Vandaar de naam Brand Happening.
Jeroen Cremer
Brand Director
Veronica Stroomer
Word & PPT specialist
Frank Haveman
Brand Strategist
Liona Appelman
Urban Nomad
Jop Stevens
Audio visual producer
Richard Otto
(soc) Media specialist
Bart van der Voort
Social Media
Dymph Neeteson
LinkedIn Trainer
Astrid Berkhout
Web designer
Paolo Bouman
Copywriter, fotograaf
Bodille Branderhorst
Communicatie & Organisatie
Martijn Speleers
Digital Marketeer
Stefano Oosthof
Brand PR
Tina Castro
Visual Brand Designer
Aernout Bouwman
Netwerk builder
Rob Molenaar
Acquisiteur