THE ONLY SOURCE
OF KNOWLEGDE
IS EXPERIENCE
Wij zijn Brand Happening. Een merkstrategie-, concept- en reclameplatform bestaande uit een kern van ervaren branders uit het marketingvak met daarom heen een flexibele groep van jonge talenten.
Als brand navigators richten wij ons volledig op het begeleiden van ondernemingen om succesvol de transitie te maken naar de nieuwe (digitale) tijd. We helpen bij het plotten van uw merkkoers en trimmen van uw (on- en offline) marketingactiviteiten. U heeft de service of het product, wij de strategie en creatie. Of het nu voor uw maiden voyage is of het oversteken van de oceaan, Brand Happening ontwikkelt inspirerende en praktisch toepasbare merk-, design-, product- en communicatieformats, waarmee uw crew goed uitgerust is om in deze nieuwe tijd alle zeven zeeën succesvol te kunnen bevaren en blijvend voorkeur te creëren. Bij al uw stakeholders.

Daan Verwiel
Concept Developer

Richard Otto
(soc) Media specialist

Frank Haveman
Brand Strategist

Jeroen Cremer
Brand Director

Paolo Bouman
Copywriter, fotograaf

Martijn Speleers
Digital Marketeer

Bart van der Voort
Social Media

Stefano Oosthof
Brand PR

Bodille Branderhorst
Communicatie & Organisatie

Astrid Berkhout
Web designer

Jop Stevens
Audio visual producer

Dymph Neeteson
LinkedIn Trainer

Tina Castro
Visual Brand Designer

Daphne Westland
Grafisch Designer

Liona Appelman
Urban Nomad

Rob Molenaar
Acquisiteur

Aernout Bouwman
Netwerk builder

Veronica Stroomer
Word & PPT specialist