Wie zijn wij

THE ONLY SOURCE
OF KNOWLEGDE

IS EXPERIENCE

Wij zijn Brand Happening. Een merkstrategie-, concept- en reclameplatform bestaande uit een kern van ervaren branders uit het marketingvak met daarom heen een flexibele groep van jonge talenten met allerlei nieuwe vaardigheden en inzichten.

Wij zijn in de traditie van Nederland inderdaad een soort zeevarend gilde, een ecosysteem met verstand van branding dat kruisbestuiving zoekt tussen jong en oud. Als brand navigators richten wij ons volledig op het begeleiden van ondernemingen om succesvol de transitie te maken naar de nieuwe (digitale) tijd. Het heden is daarbij meer urgent dan ooit en onze visie daarop, vindt u op de pagina diensten. Iedere reis met ons begint met een inspirerend idee, door u of door ons, en we helpen bij het implementeren van uw merkkoers en trimmen van uw (on- en offline) marketingactiviteiten. De ideeën moeten worden geïmplementeerd en wij zijn in alles pragmatisch want ‘vision without action is hallucination’. Vandaar de naam Brand Happening.

Daan Verwiel

Concept Developer

Richard Otto

(soc) Media specialist

Frank Haveman

Brand Strategist

Jeroen Cremer

Brand Director

Paolo Bouman

Copywriter, fotograaf

Martijn Speleers

Digital Marketeer

Bart van der Voort

Social Media

Stefano Oosthof

Brand PR

Bodille Branderhorst

Communicatie & Organisatie

Astrid Berkhout

Web designer

Jop Stevens

Audio visual producer

Dymph Neeteson

LinkedIn Trainer

Tina Castro

Visual Brand Designer

Daphne Westland

Grafisch Designer

Liona Appelman

Urban Nomad

Rob Molenaar

Acquisiteur

Aernout Bouwman

Netwerk builder

Veronica Stromer
Veronica Stroomer

Word & PPT specialist