Celebrate life!

Magnum

Dit jaar viert Magnum onze pleasures met de #NeverStopPlaying-campagne, die helemaal draait om trouw zijn aan jouw pleasures – wat die ook mogen zijn. Als je je vrij en fearless voelt, geniet je volop van de dingen waar je echt van houdt, zonder je iets aan te trekken van wat anderen denken.

Niemand belichaamt die playful spirit beter dan Iris Apfel, het 97-jarige fashionicoon, zakenvrouw en moderne muze, met wie Magnum een samenwerking is aangegaan. Deze dame is nooit bang om tegen de regels in te gaan.

Iris Apfel

Iris is overal geweest en heeft alles gedaan, maar ze leeft niet in het verleden. Voor haar is elke dag een frisse, blije start. Ze doordrenkt elk moment met haar lef, haar scherpe humor en haar karakteristieke stijl.

Zoals Iris zelf zegt: “Ik heb mijn leven altijd geleid alsof er niemand toekeek. Het is zo jammer als je bang bent voor het oordeel van anderen. Ik zeg: ga ervoor! Ik vind het geweldig om met Magnum samen te werken en anderen te inspireren met mijn kijk op het leven. Ik hoop dat mensen die het zien zich gesterkt voelen om wat frivoler en playful te zijn, ik zal daar in elk geval nooit mee stoppen!”

MORE TREND PROOF

SIRE maakt oudjes belachelijk in reclamespot!

Lees verder

Sire campagne: Wegnemen vooroordelen over 50-plussers

Lees verder

Bridging the generation gap

Lees verder

Benieuwd hoe onze trendinzichten jouw merk kunnen versterken en toekomstbestendig maken?

Voor een dubbele espresso komen we je graag meer vertellen over de mogelijkheden van een trendscan, interactieve trend-, of (her)positionering workshop.