Bridging the generation gap

Lacoste

Viering van onverwachte ontmoetingen, ongeacht leeftijd

Sinds 1933 overstijgt de Lacoste-krokodil tijd, stijl en genre. Zijn kenmerkende eigenschap is dat hij wordt gedragen door mensen uit alle leeftijden van de bevolking, die elk op hun eigen manier de krokodil dragen.

Geïnspireerd door de diverse Lacoste-gemeenschap, onthult de nieuwe campagne het moment waarop twee zeer verschillende mensen elkaar toevallig ontmoeten en ontdekken dat ze iets gemeenschappelijk hebben: een kledingstuk met de Lacoste-krokodil erop. Deze lieve, grappige ontmoetingen zorgen voor glimlachen, oogcontact en kameraadschap. Deze nieuwe campagne, viert de krokodil als initiator van onverwachte ontmoetingen. Het brengt mensen samen die aan tegengestelde kanten leken te staan ongeacht leeftijd.

MORE TREND PROOF

SIRE maakt oudjes belachelijk in reclamespot!

Lees verder

Sire campagne: Wegnemen vooroordelen over 50-plussers

Lees verder

Celebrate life!

Lees verder

Benieuwd hoe onze trendinzichten jouw merk kunnen versterken en toekomstbestendig maken?

Voor een dubbele espresso komen we je graag meer vertellen over de mogelijkheden van een trendscan, interactieve trend-, of (her)positionering workshop.