Harley-Davidson’s probeert met stille elektrische motor nieuwe generatie te winnen

#10 Ontmanelijking
Stoer zijn en spierballen tonen zijn in mindere mate relevant voor voortplanting in het computertijdperk.

TREND PROOF

Harley-Davidson’s zoektocht naar behoeften van de nieuwe generatie

Bad Boy Harley Davidson’s introduceert (hele mooie) elektrische motor om in te spelen op de behoeften van de nieuwe generatie.

Uber-mannelijke karaktereigenschappen als stoer, ruig en lawaaierig zijn vandaag de dag klaarblijkelijk minder relevant. In lijn met de veranderende behoefte bij de nieuwe generatie voor het afsteken van vuurwerk, fikkie stoken en staand plassen, lijken oversized motoren met een lawaai-uitlaten ook uit de mode. 

 

Overzicht en korte samenvatting

Nieuwsgierig geworden naar onze inschatting over de overlevingskansen van uw merk?

Wij komen u graag meer vertellen over de mogelijkheden van een inspirerende presentatie, interactieve workshop, of brand survival (quick)scan.